wtorek, 29 lipca 2014

Na nowym terenie

W związku z praca tymczasowo przeprowadziłam się. Aktualnie mieszkam w Częstochowie i na początku przeszłam się po kilku ciucholandach w najbliższej okolicy w poszukiwaniu nowych panien.
Udało mi się do tej pory kupić Sindy od Vivid Imagination z 2002 roku przedstawiającego Sindy jako Roszpunke w swojej oryginalnej sukience, dwa panny, które próbuje zidentyfikować (jedna ma ciałko wydmuszke, ale z grubszego plastiku niż obecne klony, druga ma ciałko podobne do barbiowego TNT) oraz całkiem nową pannę "chude nóżki". Kupiłam ją ze względu na strój, który nie przypomina w dotyku folii, ale całkiem normalne ubranka (nawet nie są złe).
Z nowych zdobyczy jestem zadowolona, bo powiększają zbiór kloników i lalek innych firm niż Mattel.

Te dwie panny próbuje zidentyfikować.

4 komentarze:

  1. Ta druga to Steffi Simba ze starym moldem, możliwe, że ta pierwsza też, bp dość podobna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że pierwsza jest Steffi , albo klonem o moldzie Stefii Love. Faktycznie druga to Steffi Love, ale jako, że nie miała oznaczeń a lalki do porównania mi było brak to tylko mogłam przypuszczać, że to ona.

      Usuń
  2. Fajnie, że wróciłaś! Mam nadzieję, że jak już się zadomowisz, to będziesz miała więcej czasu na lalki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasu mam dużo, ale nie mam jak publikować wpisów bo nie mam tutaj komputera. Na razie to szyję zawzięcie ubranka. :-)

      Usuń