wtorek, 8 października 2013

Panna Tracy

Dotarła do mnie Tracy od Ani z DollSecondHand. Tracy jest klonikiem.



Nie ma standardowego Made in China na ciałku i głowie, ale na pudełku jest oznaczenie Made in China i znalazłam ciekawy znaczek (czyżby był to symbol firmy, która ją wyprodukowała).

Zdziwiłam się, bo ciałko nie jest całe plastikowe, gdyż ręce i nogi wykonane są z gumy. Nogi mają możliwość zgięcia na 2 kliki. Trochę słabo są odlane, bo widać nierówności w warstwach.

Buzie ma trochę jaśniejszą od reszty główki (czyżby wyblakła od słońca). Ma ona inną buźkę niż przedstawia rysunek na pudełku. Ta na pudełku ma ładniejszy malunek. Włosy dość specyficznie wszyte bo przedziałek i z tyły pasek, aby nie było prześwitów.


Edit:
A tak Tracy wygląda w ubraniach od Steffie Love i Barbie.


5 komentarzy:

  1. Całkiem miłe "pyszczydło". A łepek się rozjaśnił, bo guma się utleniła z upływem czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze ją widzieć u Ciebie :-) Lalka na pudełku jest ładniejsza, od swojej odlanej towarzyszki, żałuję, że właśnie takiej nie znalazłam :-) Jednak cieszę się, że u Ciebie jest doceniana i mam nadzieję, że kiedyś rozwikłasz tajemnicę tego firmowego znaczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go jak drugi raz oglądałam pudełko.Jak rozszyfruje co to za znaki to będzie fajnie. Zgodzę się z tobą, że lalka na pudełku jest ładniejsza, ale ta też ma swój urok. Całkiem inaczej wygląda w ciuchach od Barbie.

      Usuń
  3. Ma bardzo dziwne całko, ale pyszczek za to naprawdę miły. I te loczki! Nawet pomimo specyficznego wszycia i rozwichrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. przecudna jest! Nie zdżżyłęm i szkoda mi, ale fajnie że jest u ciebie!

    OdpowiedzUsuń